Doğum kontrol hapı kullanıyorum 2. Ayımdayım bu ay zehirlendim 2 tane antibiyotik kullanıyorum şu sıra bir gün unuttum hapı içmeyi dün hafif kan gördüm ve 1 haftadır da akıntı var kahverengimsi beyazla karışın lekeli bir akıntı böyle bi durum yaşayan var mı akıntı olarak