mr-ege Sezaryen olalı 2 ay olacak, ilk 40 gün vücuttan kanlar atıldı üzerine adet gördüm ve şimdi neredeyse 10 günde bir hep adet görüyorum. Benzer durumu yaşayan var mı hanımlar? Doktora henüz gidemedim
Gunesaryamom mr-ege ayni durumdayiz canım yalniz değilmişim ama bence normal geliyor bende doktora gitmedim henüz zamanla düzene gireceğini düşünüyorum birde yaz ayında hiç cekilmiyor 🙄🙄
ladymoms_ AcBa belki içinde pıhtı falan varsa onu devam ettiriyorum bende 40 imdan sonra 2.ayda adet gördüm şimdi bida ha götürmüyor bilmiom
mr-ege Gunesaryamom kesinlikle sormayın.. size de çok geçmiş olsun, ped yetişmiyor :) ben de içimi ferah tutuyorum ama doktora bir gideceğim. Bebekle doktora gitmeyi bile erteliyoruz maalesef
mr-ege Gunesaryamom tabii ki.. Bu arada sizin de bu zamlarda ped yetiştirme sorununuz varsa Migros ya da Carrefour marka pedler çok hesaplı ve fiyat performans olarak kaliteli😁
Pnaryldz Benimde aynı şekilde 40 ım çıktıktan sonra adetim bittiğinden 10 gün sonra yeniden adet oldum 3 sefer doktorumla konuştum normal 6 ay düzensiz olması 6 aya kadar böyle devam ederse 6 ay kpntrolünde bakalım dedi şükür son adetimin üstünden bi aya yakın oldu adet olmadım tekrar normal benc
mr-ege Pnaryldz çok aydınlatıcı oldu, teşekkür ederim.. Sizin de inşallah hep normal şekilde daim olsun artık🙏🏻