1994a_ benden küçük bir tavsiye eğer bebeğiniz kendi beze hayır demediyse biraz daha bekleyin derim birde çocuklar klozetten korkabiliyorlar bu yüzden de bu süreç sancılı geçiyor oğlum 2.5 yaşın da bi sabah bezi çıkarttırdı ve istemediğini söyledi herkes klozet derken ben alaturka tuvalette alıştırmaya seçtim çünki ordan korkuyordu bir iki kaçırdık kakasını da aynı şekilde kaçırdı ağladı ama sakinlik bu süreç de çok önemli oluyor