Benim oğlum 3 bucuk ay sabahlara kadar gazdan ıkındı. Amerikadan gaz damlası bıle getirttim, diğer dedıklerınızı de kullandım 0 etki. Zaten gaz damlaları bır ıse yaramıyormus, sadece anlık gazın asagı ınmesı ıcın bıraz yardımcı oluyormus o kadar.
Kiraz çekirdeği kemeri almıştım ben bır ıkı kere kullandık fayda eder gıbı oldu ama bu yaz sıcagında onu ısıtıp koyarsanız da isilik olur cocuk. Yani pek bir çaresi yok malesef, bütün yöntemlerı denemiş bir anne olarak sadece sabredin diyebilirim.