Asmininannesi43 Lohusayım 40ım dolmadı duşa giricem bebeğimi uyuttum ama tekim evde girmeye korkuyorum lohusayken evde tek duş yapan varmı hurafelere inanıyormusunuz
yagmurkokusu_ Asmininannesi43 al duşunu korkma kış kış de bende arada banyo yaparken korkarım kış kış pislikler diyorum. 😂 şaka filan değil ha gerçek
MelisasMom Asmininannesi43 allah aşkına girin duşa ne olacak ama o sırada bebeğiniz ağlarsa onu duyamazsanız sıkıntı olur duyabilcek hemen gidebilecekseniz yanına girin yani hangi kirapta hangi dinde lohusa tek başına iken yıkanamaz diyor…
Asmininannesi43 MelisasMom ay o korkunç lohusa hikayeleriyle büyüdüm o yüzden içimde korku var malesef
MelisasMom Asmininannesi43 inanmayın öyle şeylere neden bilmiyorum saçma sapan hurafeler yıl olmuş 2023 halaa bu günlere taşınmış ve uygulanıyor😂 çocuk doktorumuz bize demişti ki doktor olma nedenim hurafaleri çürütmekti ama hala genç yaşlı gelen bütün hastalarım bu hurafelere inanıyor pes ettim artık demişti
hestiaone Hiç birşey olmaz aklınıza getirmeyin. Ben sadece 40 lıykrn değil,hep başucuna kuran koyarım. Her uyuttuğumda da Rabbım senin meleğin sana emanet derim bırakım. Duşuma da girdim, uyudum da.Hiç korkmayın
Asmininannesi43 MelisasMom doktor nasıl haklı ‘40 alimi 1 delille yendim, 1 cahili 40 delille yenemedim meselesi gibi olmuş yeni nesil şanslı biz ne hikayeler dinledik o koca karı günlerinden 🥲 travma resmen
Asmininannesi43 yagmurkokusu_ Ben bi gazla aldım duşu şxnx 4dk sürdü artık nekadae paklandıysam iyiyim birşey olmadı 😅😅
Bebegimm1 Asmininannesi43 banyoya zaten tek girilir 40 diye hurafeleri uygulamayın 40 dolunca sadece gusul abdesti alın dinen yapılması gerekn sadece bu bebeğinize pusete koyup yanınıza alın kusarsa görmeniz için tek başına odada bırakıp duş falan almayın emziği agzına girer kusar falan
Bebegimm1 Asmininannesi43 siz yinede dikkatli olun tek bırakıp girmeyin benm aklıma kırk tane senaryo geliyor yan dönebilir yeni doğan bebekler ben kendini korumayı öğrenene kadar gözümün önünden ayırmadım hiç
Birsusamtanesiydin Ben bu hurafelere hep güldüm . Kaynanam bir gün dövecek beni ama hayırlısı çünkü kaynanam hurafelere aşırı inanıyor 😂
Asmininannesi43 Birsusamtanesiydin Bebegimm1 Kubrah Aybuke23- Madamehappyyyyy Birberenannesi Hurafe kızlar ama işte insan bi tırsıyor ama ne gelirse allahtan sonuçta diğer nesillerde biz yıkıcaz tabuları inşallah