MelisasMom midekoruyucu şakadır inşallah bu söyledikleriniz.. dmllg bebeğiniz gayet iyi kilo almış her ay 600 gr ın üstünde alıyorsa doktor gayet yeterli diyor
Emha dmllg bizde 3.550 doğduk 3 aylıkken 6.600 dü çok hareketli bir önceki aydan 3. Aya 600 Gr almış ebe dedi ki çok bile almış bu hareket e göre dedi alabalık gibi bu diyor 😅😅😅😅
Usnac1995 dmllg benimki de 7 kg dı. Ama şuan 10 aylık ve 9.5 kilo 😂 Bizde hep kalıplı bir çocuk olcak diye düşündük ama olmadı zamanla çok yavaşladı kilo alımı
1234__ Zeyneppppp 🤣🤣🤣🤣her doktorun dediği bişi var obez olmasındansa zayıf olması daha iyi bence arkadaşta ya da bende diğerleride niye kıskansın kilo değerlerine göre sizinki aşırı fazla obez adayı
Ozdmr06 midekoruyucu neyini kıskanacaklar ben 30 yaşındayım 50 kiloyum bebekle aramda 20 kilo var mantıklı mı