Gizemege Sma mama kullandimdan beri oglumun gaz sancisi ve kaka yapamama sorunu vardi mama bitmisti almak icin ciktigimda markette yoktu mecvur hipp aldim ogluma iyi geldi 😎
Mlsyldz Gizemege aynı sorun bzde de oldu doktora sordgmda sma hakknda hep aynı şikayeti alıyoruz dedi bn ztn kutu bitmeden bıraktım onu hippe geçtim ve memnunm
Nily Gizemege aynen bende oyle Sma bebegmi mahfetti lanet gitsin Hipp kullaniyoruz simdi ve bebegm Bugun 2 kez kaka yapti. Cok mutlu oldum Sma kesinlikle kullanilmamali bence
Ennur Gizemege Sma da probiyotik ve prebiyotiklif yok bu yüzden kabız yapıyor hippte ikisidr mevcut kabız ve gaz yapmıyor gerçekten ☺️
nurturkdal Ya inanirmisin ayni sorun suan bende de var 2 seferdir sma mama veriyorum ogluma ilkinde kakasinin miktari azaldi ikincisinde tamamen kesildi 2gundur kakasini yapamiyor gaz cikarabiliyor ama kaka yok mamadan supheleniyodum bende demek dogruymus
Minnosunannesi nurturkdal sma kabızlık yapıyo . Kilo almasını sağlamasının sebebimde bu hemen vücuttan atmıyo