Gnsdrn evet dün yaptık devlette yaptırdık eşim görevdeydi ben götürdüm odaya aldılar yatış yaptılar bi yarım saat sonra çağırdılar kıyafet giydirdik ameliyat kıyafeti giderken hiç ağlamadı 10 dakika sürdü çıkışta öyle bi ağladı ki hemde kaç saat insanın yüreği dayanmıyor yaa öldüm orda bende o ağladı ben ağladım iki saat sonra taburcu olduk colpol bide fito verdiler o kadar o gün akşama kadar yine ağlamaları oldu gece çok şükür ateşi çıkmadı bugün de ara ara ağladı idrarını yapınca