
Bebeğim 4 aylık. Doktor 2-3 hafta sonra çıkacak dedi. Kalan deri testine 15 gün sonraya randevu verince kanı da o zaman göster dediği için gösteremedim. Anlayan var mı? Yok gibi gözüküyor ama bebeğim kızarıyor bazı gıdaları yiyip emzirdikten sonra. İki kere de kakada nokta kadar kan gördüm