Kızlar selam 2.5 yıllık evliyim ilk gebeliğim oğlum Şuan 3 aylık ondan önce doğum kontrol hapı ile korunuyorduk ama adet düzensizliği yumurta tembelliği vs. Bir sürü sorun yaşadım şimdi emziriyorum bu yüzden doktor kullanabilirsin dese de hap kullanmak istemiyorum.
Deri Altı İmplant duydum araştırıyorum aranızda yaptıranlar varmı memnun musunuz kimler ne kadara yaptırdı düşüncelerinizi paylaşır mısınız 🙋🏻♀️