Kızlar bir konuda fikrinize ihtiyacım var. Annemlerin kızıma doğumda taktigi bilekliği kırıldı, tamir ettirmek istemiyorum çünkü yeniden kırılır ve görmezsem kaybolacak. Doğum gününde de biraz altın para vs toplandı. Sizce bunların hepsini birleştirip takı mi yapsam? Yada çeyrek altın, bankaya faize eklemek gibi gibi şeyler mi yapsam kararsız kaldım. Takı olarak spor bir şeyler mi yapsam diyorum İtalyan ezme zincir olabilir halat zincir olabilir kendim kullanırım daha sonra kızımın olur gibi düşünüyorum. Ama şu anda da çok küçük 20 sene sonra onu kullanir mi o da var. Bilemedim siz olsanız ne yapardınız?