Kızım 10 aylık ve babasına gitmiyor, kucağına aldığında illa beni istiyor. Fakat dedesi aldığında hiç sesi çıkmıyor aksine bazen kendi dedesine gitmek istiyor. Eşim inanılmaz ilgili bir babadır. Akşam işten çok yorgun gelse bile ilgilenir, oyun oynar, yemeğini yedirmeye çalışır ama bizim kız mümkün değil ne babasında uyur ne de yemek yer. Eşim artık çok üzülmeye başladı bu duruma. Ben de düzelir bana çok düşkün diye üzerinde durmuyordum fakat artık ben de üzülmeye başladım. Bir uzmandan destek almayı düşünüyoruz, bu durumda olanlar var mı? Baba çok ilgili ve sevgili olduğu halde bir bebek neden gitmek istemez?