Merhabalar;
Bebiş doğduğundan bu yana yaklaşık 11 aydır sabahları bi baş ve çene ağrısı ile uyanıyorum. Sebebini de buldum 😳
Ha uyandı ha uyanacak derken uyku kalitesinin düşmesiyle strese bağlı diş sıkmaya başladım..
Çözümü nasıl bulabilirim? Daha önce yaşayan var mı bu durumu?
Massater Botox öneriliyor ama arkadaşımın ağzı yüzü kaydı yaptırdığında. Çokda istemiyorum öyle bir girişim henüz yaşım 25 :(
Öneriniz var mı?