momyseker Selam tatlı anneler. Bebeğim bugün 1 haftalık oldu. D vitamini falan ne zaman başlamak gerekiyor? Almamız gereken bişey varmı? Bebişim daha çok küçük, doğduğundan beri sudan çıkmış balığa döndüm 🙈
tuanamoms_07 momyseker sağlık ocağındam d3 veriyorlar ama ben onu kullanmanı tavsiye etmem. Hazımsızlık yapabiliyor ve içeriği çok da temiz değil pedia d3 kullanıyorum ben kendi kızıma hem hazımsızlık yapmadı hemde sağlık Bakanlığı onaylı
lceLady momyseker Bize d vitamini verdi saglik ocagi. Ama saglikli degilmis. Bende ucretli aldim ocean içeriği temizlerinden. Digeri kabizlik hazimsizlk yapıyormuş