Kızım 26 aylık bu ayın başında 2 günlük bir denememiz oldu. Hem hiç söylemeyip kaçırması hemde 2. Günü hasta olduğu için yine beze döndük. Fakat o günden beri bezini çıkarıyor. Bezi çıkarıp ıslanınca rahatsız oluyor bazen kakasını yapınca söylüyor. Onun dışında çiş kaka pek bilmiyor. Lazımlığına oturtmakta hiç problem yaşamadım. Ağustosta tekrar denemeli miyim? Yoksa seneye yaza mı bırakmalıyım? Seneye yaza 3 yaşını geçmiş olacak geç oluyor gibi geliyor.