yareenns Kızlar merhaba 2 ay 7 günlük bebegim var emziriyorum ama başım çok ağrıyor migrenim var parol felan hiç geçirmiyor etkisi olmuyor,emzirirken arveles ağrı kesici kullanılabiliyor mu bilgisi olan varsa söyleyebilir mi🙏🏼
Minikerkegim yareenns tabiki kullanamazsınız içerseniz de dört beş saat emzirmeyeceksiniz sonra o sütü sağıp öyle emzireceksiniz
Anneumudu yareenns ben sezeryan ile doğum yaptım doğumdan sonra arveles ve bir antibiyotik vermişti doktorum emzirirken arveles kullandım
yareenns Minikerkegim tamam teşekkür ederim internetten baktim fakat bazı siteler içebilir bazı siteler içemez demiş sormak istedim 😊
Minikerkegim yareenns valla internete basım ağrıyor desen kansersin der 😂 parol veya minosetplus’ı dört saat aralıklarla kullanabilirsin anne sütüne geçmiyor
yareenns Zeynep2304 doktorumla iletişim halinde değilim canım kontrole gidiyorum sadece o yüzden şimdi de öyle çok ağrıyınca icebilir miyim acaba diye burda sormak istedim ama olmuyormuş bu arada teşekkür ederim😊
yareenns Minikerkegim ışte o yüzden buraya sordum😂 parolu hiç icmesem daha iyi artık çaresizce geçmesini bekleyeceğim napalim 🤷🏻♀️
Minikerkegim yareenns iç iç bazen gerçekten kesiyor bazende kesmiyor baş ağrısını ama en azından bi nebze de olsa iyi gelir
44Zeynep Benim dikiş ağrılarım için doktor hem parol hem arveles verdi gunde 4 kere hemde ben içtim bebiş sağlam yani suan bi sıkıntı yok emziriyorumda 😅
seymaaras yareenns Böyle durumlarda kullanacağınız ilacın prospektüsünde "Emzirme" diye bir kısım var. Orada emzirme döneminde kullanılıp kullanılamayacağı yazıyor. Ona göre hareket ederseniz daha iyi olur sizin için. Ben en azından hep öyle yapıyorum🙏🏻🌸
yareenns seymaaras çok teşekkür ederim canım öyle yapicam kontrole gittiğimde de doktoruma sorarım bundan sonra o şekilde hareket ederim artık😊♥️
Balbebek_Egemen yareenns parol haricinde kullanamzsın bende de migren var sadece parol kullanıyorum ağrımadan ağrıycağını hissettiğimde yutuyorum
Yalin yareenns benim de migrenim var ama içilmiyor malesef. Sadece parol. Bir de headstickler var alıp şakaklarına sürebilirsin bi nebze de olsa rahatlarıyor😉