GizemAtlas Kızlar bugün sünnetin 4.günü pipinin üstü neredeyse komple bembeyaz iltihap gibi bir tabaka.Bize doktorumuz 1 hafta yıkama demişti yıkamıyoruz.Bu bembeyaz görüntü normal mi acaba yaşayan var mı?
Ayazinannesi10 GizemAtlas normal kabuk bağlar biz ertesi gün suya oturtmustuk bandi çıkmıştı kendi kendine doktorumuz demişti ama her doktor farklı söylüyor zaten
Arenimo GizemAtlas İltihap değildir o krem kalıntısıdır doktor bize losyon vermişti onu her gün boca ediyordum sünnet yerine kalıntı oluyordu normaldir. Yıkayınca geçer.
Isik22 GizemAtlas normal canım sürülen krem tabaka oluşturacak beyaz onu ilk başta yıkarken ellemeyin demişti doktor ama bize her gün sabah akşam banyoya sokacaksınız demişti biz öyle yaptık hatta ertesi gün denize bile sokabilirsiniz demişti denize sokmadık tabi 😂😂
Crnkzy GizemAtlas normal bende iltahap sanmıştım doktora yazdım iyileşiyo demişti hatta soyuluyo gibi oldu derisi yakma işlemi yapılıyormuş su toplamış gibi olup deri atıyor kendini bende 1 hafta yıkamadım s1 haftada mis gibi oldu iyi ki de yaptırmışım sende öyle dieceksin ☺️
GizemAtlas Ayazinannesi10 evet ya bizimki kremde yok suda dedi yara ıslanırsa geç iyileşir dedi ama biz kaka değdirdik diye krem aldık mecbur onun kalıntısı herhalde her hekim farklı
Elmsnghn GizemAtlas Bende iltihap sanip doktora fotosunu attım onlar dikisleriymis. Eger kaka vs degerse yikadiktan sonra ben tendirdiot dokuyodum enfeksiyon kapmasin diye. Bence bi hafta cok banyo icin yazik bu sicakta cocuga
GizemAtlas Elmsnghn canım baya penisi kaplıyor ama lekeler komple kaplamış yani neredeyse bu normal mi acaba yıkayamadıgımız için mi
Mervetnl GizemAtlas valla biz 3. Gün yıkamaya başladık. O beyazlık pipi ucunda bizde de oldu günde 4-5 defa suya sokup çıkarttık ve furacin krem kullandık. Soyularak geçti.
teletabis GizemAtlas her doktor farklı bisey diyor 🤷🏻♀️ bize de ikinci günden itibaren her gün yıkayın daha çabuk iyileşir demişti
Mervetnl GizemAtlas evet evet ucunu komple kapladı sonra yavaş yavaş soyulmaya başlamıştı artık iyileşt son dikişlernin dülmesi kaldı sadece
Mervetnl GizemAtlas bu arada bizim doktorumuz kabuk bağlamadan iyileşmesini istiyorum o yüzden bol bol su ve her duştan sonra kantarın yağı damlatıcaksınız dedi çok şükür sorunsuz atlattık
Elmsnghn GizemAtlas aynen o kirmizi bölüm komple beyazdi bizimki de. Ama bize yağ dökün bol bol hic kuru kalmasin dedigi icin dikisler oyle akiyodu. Ben hatta enfeksiyon degil irin falan sanmıştım. Ben 3. Gun banyo yaptirmistim
efeninannesi09 Normal canım. Biz doktorumuzun tavsiyesi ile ilk 1 hafta kadar karton bardakları keserek bezin içinden koruyucu oluşturmuştuk. Hem yapışma olmadı hem de kremleri muhafazalı kaldı. Aklınızda bulunsun belki işe yarar.