civcivannesi_ Doğum kontrol hapı kullanıyorum 1 haftadır. Adetim biteli 3 gün oldu adetimin7. Gününden beri kahverengi siyah lekelenmem var 3. Aydan sonra düzelir diyorlar başına gelen varmı