calikusuu Deletedmom_109 Devlet okuluna çalışan annenin verebilmesi için çocuğu alıp bırakan bir yakını olması lazım ne yazık ki.
_Asilin_Annesi_ calikusuu öyle olacaktı babaannesi bakacakti yarım gün hep onu çok yormasin hem de yaşıtlarıyla vakit gecirsin diye istemiştim
Noname21 calikusuu herhangi biri Lojmanlar var ya kreş oluyor içlerinde onlar dışardan öğrenciye sınıf açıyor buradaki herkes oraya verdi
calikusuu Noname21 Özel olarak bildiğiniz var mı? Lojman kreşleri bize uzak o yüzden gerçekten çok iyiyse vermek isterim. Ankara içi.
Noname21 calikusuu İstanbul’da olduğum için orayı biliyorum ama sorsanız söylerler aslında Eğitimi nasıldır bilmiyorum ama en önemli özelliği öğretmenler eğitimini almış oluyor ve özenli davranıyorlar
maysa-19 _Asilin_Annesi_ eylüle kadar herşey olabilir inşallah açarlar ama o zamana kadar imza falan toplarsaniz belki daha etkilir olur acilmasinda
_Asilin_Annesi_ Irmakprensesinannesi tabii ki evlat farkli ama asgari ücretli olunca ne yazık ki özel kreslere uzaktan bakılıyor anca. Ya devlet yada babaanne anneanne.
_Asilin_Annesi_ Deletedmom_109 yemek oradandi yarım gün şeklinde okuldan sonra da biraz babaannesi idare edecekti ama olmadı okul olarak iyi şeyler duydum hep ama kısmet değilmiş bazen dönem ortasında sınıf açılma durumu da olabiliyormus da bilmiyorum
Zeynepefem _Asilin_Annesi_ öyle ama 2019 lulari bile almıyorlar sizin ki 2020 li sanırım onu hiç almazlar
Zeynepefem _Asilin_Annesi_ bu yıl ana okulu bedava olmuş sanırım o yüzden çok yığılma olmuş 5 yaşlardan sıra gelmiyor bizimkilere