Evdeekmekyok ilkokulda da koleje verelim hatta. Yurtdışında da üniversite okuturuz falan.
Geçen yıl yarım gün 750 liraya gönderdiğim kreşimiz bu yıl yarım güne 3 bin istiyor. Kırtasiye ücreti ve aktivite ücretleri var bir de. Ki semtimin en ucuz kreşi burası. Diğerlerine fiyat sormadım bile. Ayrıca çalışıyorumda evet. Çalıştığım halde özel kreşe yarım güne 3 bin vermek bana çok geliyor. Devlet böyle bir olanak verdiyse neden kullanmayalım? Neredeyse 2 yıldır özele gidiyor kızım. Etkinlik, ingilizce, değerler eğitimi veriliyor. Devletin okulunda da var bunlar. Yıl sonu gösterisine kadar yapıyorlar. Ayrıca kontenjanı var öyle doluşturmuyorlar yani. Nasılda küçümsemişsiniz öyle ya