Merhaba kızlar 4 aylık kızım var sanırım doymuyo etrafımdakilerde öyle diyo ben doyduğunu düşünüyorum ama onlar öyle dediğine göre var bişey diye düşünüyorum.yinede çok bilmişlik yapmıyım diyorum ve bi denemek istiyorum.kavonoz mamala 4 aylık olandan tabiki ve köy yoğurdu veriyimi sizce azıcık en azından gerçekten doymuyo mu ona bakmak istiyorum.(kızım hazır devam mamaların hiçbirini yemiyo beğenmiyo)