Tortatepe Kızlar hiç duyan var mı. Yada bebeğinde olan? Doktor muayenesinde poposunun biraz üstünde bi çukur var bebeğin ve kıllanma var o bölge de. Bu gibi durumlarda ne yapılıyor ?
YYenianneeee Tortatepe hiçbir şey canım hem bende hemde kızımda var şişme, o bölgede sıcaklık felan olursa doktora başvurun onun dışında iyi bakın içi temiz kalsın her alt değiştirdiğinde içini mutlaka temizleyin.
biimiyomyardimet Tortatepe benim kızımda da var doğduğu zaman ultrason çekmişlerdi omuriliğinde açıklık var mı yok mu diye. Şuan tam hatırlamıyorum hangisi olduğunu ama bir tanesi riskliydi çok şükür çıkmadı. Doktor sizden talep etmedi mi Ultrason?
tuanamoms_07 Tortatepe benim kızımda da vardı kalça çıkığı bakılıyor zaten ona baktırın 45 günden önce baktırmayın ama dedi. 2 aylıkken baktırdık bi sıkıntı yoktu
Elmsnghn Tortatepe benim de oğlumda vardı ultrason ile baktirin zaten doktorun talep etmesi gerekiyor diye biliyorum. Bi yerde okumuştum 6 aya kadar ultrason ile bakilmazsa MR ile bakılıyor Omuriliğe zarari var mi vs. Diye.