Deletedmom_80 Doğumdan sonra demir ilacını ne kadar kullandınız kızlar? Ben doğum yapalı 2 hafta oldu, geçen gün kan tahlili yaptım kan değerim 13 tü (HGB) gayet iyi değil mi kullanmasam diyorum artık?
tomvejerry Deletedmom_80 çok kansızlığım var ama hiç kullanmadım bıktım çünkü dokuz ay boyunca iç iç ic