Tekbenimsucumguzelolmakdemi Kızlar spiral taktırıcam bugün kan verdim sonucum çıkmış. En son eşimle ilişkideyken yanlışlık oldu hamile kalırım diye korktum ilişkinin üzerinden tam 8 gün geçti varsa kanda çıkarmı bi bakarmısınız varmı yokmu anlayamadım
Zlhaanne Tekbenimsucumguzelolmakdemi hayır gebelik yokki değer 0 en az 5 olacaktı ki şüpheli olurdu sizde gebelik yok gibi
silaa66 Tekbenimsucumguzelolmakdemi ay asko taktırdıktan sonra post ac merak edıyorum bende taktırmayı düşünüyorum 🌸
Bebisss03 8 günde belli olurdu kanda, gebelik yok bu değere göre ☺️ bende spiral taktırdım ama pişman gibiyim adet kanamam inanılmaz arttı ve adetim çok ağrılı geçiyor 🥲🥲
Tekbenimsucumguzelolmakdemi Bebisss03 yaa bazı kişilerde sıkıntı yaratabiliyor Muş inşallah bir sorun çıkmaz bende 😕
papatya_1125 Tekbenimsucumguzelolmakdemi hayır gebelik yok.degerin en az 5 olması gerek.sizi merak ediyordum ben de .4 gündür adet olmuyorum.🤷♀️
Tekbenimsucumguzelolmakdemi papatya_1125 yaa çok şükür yok gebeliğim🥺 Sizinde gönlünüzce olsun inşallah