Daha cok küçük bende bu surecte annemde kaldim doymuyor diye mama aldilar bende mamayla destekledim. Buyukler inanin her seyde doymuyo bu cocuk ac bu sutun yaramiyo gibi seyleri cok kullaniyolar. Allahtan dogumdan once ben buna kendimi hazırlamistimda o yuzden hic takmamistim onlari.
Bende doymadigini dusundugumde ara sira soyle yaptim Once emzirirdim yatirinca uyanirdi mama verirdim. Ama ilk zamanlarda doktorlar diyo ya 20 dk birini emsin 20 dakka diğerini bu cok mümkün olmuyor cunku ceneleri yorulduğu icin hemen uyuyakaliyorlar. Mamayla desteklemekten korkmayin ama sureklide vermeyin alismasin. Bazen uzun uzun emicek bazen 5 10 dk emip uyucak kestiricek. Siz sadece elinizden geldigince her uyandiginda emzirmeye gaziji cikartmaya calisin.
Birde simdiden tavsiyemi vereyim saglik ocagi d3 vericek onu kullanmayin iceriginde aycicegi var gaz yapiyor baska marka kullanirsaniz daha iyi olur