Laalee telefon, tablet gibi seyler bakıyorsa kesinlikle ondan. Benim kızımda öyle suan psikologa gidiyoruz. Gecen haftaki seansımızda doktor korkularını kagıda cizdirip elini çöp gibi atıp ordan attırmıs. Bu biraz rahatlattı. Ama neyden korkuyor onu bulmak lazım mesela kestirip atmamk gerekiyormus. Bizim evimize o giremez, hahır öyle birsey yok degil de aaa nasıl birsey o, hangi renk, eli mi öyle inanmıyorumm hadi gel bende göreyim birlikte arayalım yapabilirsiniz. Bunu yaptıgımda kızım kahkaha atarak aramıstı heryerde ama biz gelene kadar kaçmışşş😂😂