siradan_biri Merhaba, prematüre anneleri olarak burada sayımız az sanırım. Birbirimize bu posttan destek verelim istedim. Kaç haftalık doğum yaptınız ve ne kadarlık oldunuz. Şu an ki durumlarınız nasıl 😇
tubiiik_ siradan_biri merhabalar 34 haftalıkken dogum yaptım 1800 gram emme reflexsi olmadıgı işin kuvezde kaldı suan 18 ay 21 gunluguz 12 kilo 12 ayında emekledi 16 ayında yürüdü düzeltilmiş olarak 8 aylık emekledi 14 aylık yürümüs oldu baba dede gel ayyy at ver bana abla diyor anne demiyor 🫠🫠 bi kızçem var
ArvenMom siradan_biri 34 hafta uyumlu doğdu kızım 2030 gr ödemsiz 1976 gr dı küveze girmedik emme ve yutma refleksi vardı 3 aylık olucaz 3 gün sonra durumumuz gayet iyi normal bebeklerle gelişimi aynı gidiyor agulanma gülme çığlık atma biraz da olsa bilinçli değil ama oyuncaklarını tutuyo uzun süreli elinde kafasını kaldırabiliyor
Melike-emirasaf siradan_biri ben 28 +5 doğum yaptım 1300 gram doğdu elimden küçüktü 44 gün kuvezde kaldı şuan 5 buçuk aylık Allah’a şükür hicbiseyi yok
Daphnemom 33+2de doğum yaptım şimdi 32 aylık olmak üzere hiç sorun yaşamadık çok şükür önümüzdeki ay anaokuluna başlayacak 🌸
Fatma0651 35+3 de doğdu 3 ay 3 günlük şuan 18 günlük yoğun bakım süreci atlattık şuan sıkıntı yok gelişimi normal doğan bebeklerle aynı gidiyor
pelsin72 Fatma0651 ben 33+6 da doğum yaptım 18 gündür küveste bebeğim ciğer makinesi bağlıydı solunum sıkıntısı vardı 4 gündür makineyi çıkardılar 2 gündür oksijeni de çıkardılar şuan sadece süt götürüyorum ve bebeğimi görüyorum bundan sonra nasıl ilerler süreç bir bilginiz var mı
siradan_biri Bizde 27 haftalık doğduk, kronolojik 2 ay 24 günlük, düzeltilmiş hala doğmadı. Genel durumumuz iyi 20 gün önce evimize geldik ♥️ hepinize sağlıklı uzun ömürler diliyoruz ♥️
witcher siradan_biri 27 haftalık mı kaç gram doğdu peki çok zor olmadı mı bakması uzun süre hastanede kaldınız sanırım
QueenAnne Melike-emirasaf haftamız kilomuz küvezde kalma günümüz hepsi aynı şuan bebeğiniz kilosu kaç acaba birde ek gıdaya ne zaman başlıyacağız 🌸♥️
Fatma0919 Bende 33+1de doğum yaptım sezaryen ile bebeğim 8 gündür küvezde Allah’a şükür herhangi bir problem yok diyor doktor sadece solunum sıkıntısı çekmesin diye tutuyoruz diyor yaşayan varmı ne zaman verirler yavrumu bana
minnakkurabiyelerim Fatma0919 evet var 28+0 da doğdu kızım 17 gün entübe kaldı 2 hafta oksijen verildi sizin haftanız daha ileri oldugu için daha az kalır diye düşünüyorum. Toplam 63 gun sonra eve gelebildi. Entübasyon bitince her gün kanguru için gittim son 2 haftada emzirme ve kanguru için. Kanguru bakımının büyük faydası olduğunu düşünüyorum. En bastan beri her ziyarete gittiğimde de kızımla konuşup onu sevdiğimi ve anne karnindayken ona söylediğim sarkiyi söyledim. Kanguru bakiminda da aynı şekilde hep konustum ve şarkı mırıldandım. Hayata tutundu annesine tutundu güzel kızım cok şükür 2 aydır evdeyiz. Sizi de Allah kavuştursun inşallah siz güçlü olun onlar zaten güçlüler ve sizden güç alarak daha da bağlanıyorlar yaşama.
Fatma0919 minnakkurabiyelerim inşallah çok özlüyorum ama elimden geldiğince güçlü kalmaya çalışıyorum
sulekzl minnakkurabiyelerim bende 25+5 dogum yaptım 20 gün oldu kilosu 800 gram anne sütü veriliyor bazen kusuyormuş ne zaman kilo alımı başlar acaba enfeksiyon varmış bende onada geçmiş suan sıfırlanmış tabi sudan cıkmış balık gibiyiz cahil gibiyiz bilginiz varsa paylaşırmışsınız
AfAs 35+6 ikizleri dunyaya geldi. Bir numara 2.350 iki numara da 1.850 dunyaya geldi. Bir yasinda ikizlerim sagliklari yerinde. Baba, dayi, teyse, ve buna benzer kelimeler soyluyorlar. Halaaa anne demiyorular.
siradan_biri sulekzl merhaba benim kızımda 27 haftalık 950 gram doğdu. 775 kiloya kadar düştü. Ondan sonra bazen aldı bazen verdi. Doğduğu kiloya tam 22 gün sonra ulaştı ondan sonra da sürekli alıp vermeye devam etti açıkçası ben çok stres yapıyordum ama doktorlar normal olduğunu söylüyorlardı. Bazen kusuyordu dediğiniz gibi miktarını azaltıyorlardı tekrar çoğaltıyorlardı. 64 gün sonra hastaneden çıkardılar 1930 ile çıktık. Şimdi düzeltilmiş 4 günlük 2 buçuk kiloyu geçtik. Hiç merak etmeyin herhangi bir mide rahatsızlığı yoksa yakında kilo almaya başlar inşallah 🙏
Uneremine sulekzl bende 26+1 de ikizlerime dogum yaptim. Biri 700 ve 750 gram. Rabbim yardımcınız olsun sormak istediğiniz varsa burdayimm😊
Lina2007 siradan_biri normalde 37 haftalık ama gelişim geriliği vardı 35 haftalık doğru şu an 16 gunluguz
sulekzl siradan_biri Sizde güle güle büyütün teşekkür ederim iyi olacak Allahın izniyle 🙏🏻 Peki sizdede kalp delik vs dediler mi bugün doktoru öyle söyledi korktum biraz
Minnur siradan_biri merhabalar çok geçmiş olsun Allah bağışlasın beslenmesini şuanda nasıl yapıyorsunuz meme emiyo mu benimde 28 haftalık doğum yaptım 15 gündür evdeyiz ama beni emmek istemiyo biberon emiyo
siradan_biri sulekzl yanlış yönlendirmek istemem ama yenidoğan bebeklerin çocuğunda oluyor. Bildiğim kadarıyla sonradan kapanıyor. Bizimkinde de vardı ama boyutlarına göre kapanma süresi değişiyor.
ikizannessi sulekzl benim ikizlerimin birinde kalbe giden damarlarının birinde açıklık var dediler bir ay hap kullandık doktor gecte olsa kapanır demişti prematüre de beklenilen bir şeymiş 1 ay sonra kontrolde kapandı dediler hatta Dr şok oldu bu kadar erken kapanmasına ama bir ay cok agladım o kadar kafama taktım ki ama cok sukur gecti