Kızlar bebeğim doğduğundan beri sağ tarafına yatıyor ben sola çeviriyorum o sağa çeviriyor devamlı bi inatlaşma halindeyiz kafası zaten yamuktu çok net belli oluyor gören herkes aynı şeyi söylüyor ama kendi kendine düzelir dediler bugün doktor kontrolü vardı aşırı derecede yamuk kendi kendine düzelmez dedi yumuşak kasklar varmış ondan almamı istedi ben nasıl olsa düzelir diye umursamıyordum moralim bozuldu baya sizin bebeklerinizde böyle bir durum oldumu sonradan düzeldimi bu arada tortikolis değil tamamen keyfinden çevirmiyor kafasını