Geçen sene gittik bizde "Loya Sapanca "isminde bir bungolava çok memnun kaldık ilgilerinden sabah kahvaltımizda fiyata dahildi çok güzel iki gün geçirdik ailemle … Yalnızca havuzu küçüktü eğer profesyonel yüzme amaçlı gitmeyi düşünüyosaniz tek eksi yani buydu yani biz eşimle kafa dinlemek çocuklarda havuza girsin diye tercih etmiştik bize gayet yeterli geldi ama yine de söylemek istedim…iyi tatiller bu arada Eğer instadan sayfasına bakarsanız yazın nasıl bulduğunuzu😊😊