tomvejerry Alparslan98 ay bizde tam üç olduk ama sütüm tazyikli geldiği için gaz yapıyor sanırım hiç bitmicek bu yüzden 😥
yarenaslan 4 aylikken bitti bizim masajla falan bazende kendisi cikartiyo artik. Birde d3 kullaniyosaniz saglik ocaginin verdigini falan kullanmayin oda gaz yapar bol bol masajla atlatirsiniz insallah
Fhan Biz de 4.5 aylık olduk uyanıkken gazını çıkartabiliyor ama hala uykudan 2 saatte bir sadece gaz sancısına uyanıyor . Ne zaman biter merakla bitiyoruz:)