Merhaba. 4 ay 22 günlük kızım var. 10 gün önce idrar yolu enfeksiyonundan dolayı antibiyotik kullanmaya başladı. Bugün bitti. Doktor on gün bitince test verin demişti. Hastanenin uzak olduğu bir yerdeyiz. Tahlili 5 gün sonra versek geç mi olur? Yoksa hemen gidip vermek mi gerekir? Başına gelen oldu mu? Bitmemiş olabilir mi enfeksiyon?