bakkalemzigi Aya girdik gireli saat başı kalkar oldu geceleri anlamadım emiyor geri yatıyor uyanık kalmıyor ama sürekli kalkmak beni çok yoruyor yarı uyuyorum geceleri artık 😂 Ek Gıda sürecimiz maşallah güzel ilerliyor yemesi iyi ama beni çok emmiyor 4-5 dakika sadece 🤦🏻♀️Eskiden kendi başına oyalanırdı şimdi ben olmayınca yanında mızmızlanıyor.Sizde durumlar nasıl anneler uykusu, yemesi vs ? ☺️
Abdisumeyye bakkalemzigi benim kizda 7 yi doldurdu damağı bembeyaz bide cok huysuz ağlayıp duruyor herşeye Belki de dişten olqblir sizinki