Fatmadeniz20 geçmiş olsun benim kızımda da var. Bol bol emzirin ve su teklif edin sürekli. Ateşi kaç oluyor. Antibiyotik kullanmaya başladığımızda ortalama iki üç gün boyunca ateşi 37.5 un üstünde seyretti 38i bir iki kere gördüm ılık duş aldırdım. Sonra yükselmedi. Havalarda sıcak bebeklerin vücut ısıları normale göre de yüksek oluyor. Ateş üç gün geçmezse 38 in üzerindeyse hep yeniden bir doktora götürün isterseniz.