Selam kızlar bu aşı normalde 1 yaşında yapılıyormuş ama salgınlardan dolayı 9. Ayda da yapılıyormuş. Sağlık ocağından hemşiremiz aradı. Yumurta beyazını denemeden yapmıyoruz önce deneyin evde alerjik bi durum olmazsa yapıyoruz dedi. Bu aşıyı yaptırıp alerji yaşayan oldu mu acaba ?