Usnac1995 Kızlar 10 aylık oldu oğlum. Hala bunlar yok. Çok enerjik bizimle oyunlar oynar neşeli bir çocuk ama . Alkış yap, baybay yap diyince yapması lazım artık. Bazı zamanlar fark ediyorum kendi kendine baybay yapıyor gibi. Bugünde mesela eline bakarak gelgel yaptı ama ben diyince yapmıyor. Yani hala bilinçsiz. Endişeleniyorum. 1 yaşında bebeklerin bilinçli hareket ve kelimeleri olur diye biliyorum. Bizimki 2 ay da okadar yol alacak gibi durmuyor. Ne yapmalıyım? He bu ara da memeee mamaa diyor bazen denk geliyor sanırım meme veriyorum alıyor. Belkide bilinçli bilmiyorum. Babaaa dedeee falna diyor kendince
Nereleregidem Usnac1995 iki aya kadar yapmaz demeyin. Ben konuşmuyor diye üzülüyordum ertesi sabah gel demeye başladı çocuk . Gerçekten hızlı öğreniyorlar
Deletedmom_68 Usnac1995 Bizimki 2 ay da okadar yol alacak gibi durmuyor onlar 1 günde bile öyle değişiyorlar ki. bir gün önce yapamadıklarını ertesi gün yapıyorlar. endişe etme. benim oğlum da biraz geç yaptı 10,5 aylık falandı herhalde. doktora sorduğumda da yaşında bile yok çok beklentiye giriyorsunuz yeni nesil anneler olarak demişti hatta. olur yavaş yavaş sık sık göstermeye devam et ama ısrarcı şekilde yaptırma o zaman inat ediyorlar
Mlk026 Usnac1995 benim oğlum 11 aylık 7 aylıkken annem bay bay öğretmişti 1 hafta falan yaptı unuttu şimdi daha yeni yapmaya başladık. Cee yapmıyordu asla bi sabah kalktı kendi kendine cee yapmaya başladı ilgileri dağınık oluyor bu dönemlerde normal bence sürekli tekrar edin müzik açıp alkış yapın parka gidiyorsanız büyük çocuklara bay bay yaptırın.
Ilay1710 Benim kızım da 9,5 aylık kendi kendine sürekli alkış, gel gel, tel sarar yapıyor ama biz diyince yapmıyor. Bay bay çok nadiren yapıyor. Bence canınızı sıkmayın 1 yaşından sonra daha iyi komut alacaktır. Bebekleri biraz akışına bırakmak iyi oluyor
bebekece Usnac1995 kızım 7 aylıkken baybay ve gel gel yapmaya basladı biz diince yapıyodu ama alkışı aylarca yaptıramadım birden bire 8. Ayını 1 hafta geçince yapmaya başladı bigün önce asla tepkş vermiyordu bir gün sonra deli gibi yapmaya başladı. Şuan 1 yaşına girdi hemen hemen herşeyi yapıor yani demek istedipim 2 ayda olmaz demeyin yarın yapmaya baslar bakmışsınız hergün hatırlatmaua devam edin. Mesela benim kız alkışı öğrenince gel geli bırakmıştı asla yapmıyodu gel gel diince boş boş suratımıza bakıyodu ve daha 10 gün önce falan tekrar yapmaya basladı. Yeni bişe öğrenince diğerlerini yapmak istemiyorlar oyuzden hepsi aynı anda olmayabilşr bence
papatya_1125 Usnac1995 Üzülme canım benim de bir ara yapıp unutmuştu bir buçuk yaşında bir aydır falan bilinçli yapıyor. Bazen de yapmak istemiyorlar.
Kumralada Usnac1995 2 ay bir bebek için çok büyük zaman benim bebeğim 14 aylık 12 aylıkken bir çok şeyi yapamıyordu :)
endoplazmikretikulumiste Usnac1995 üstüne bu konuda çok gidiyorsanız ısrarla yapmaz ara sıra deneyin baskıyı hissetmesin bebekler hisseder
icidisibiranne Usnac1995 2 ayı kısa bir zaman olarak görmeyin bence 1 günde bile değişiyorlar,yeni şeyler öğreniyorlar. Zamanla yapacaktır endişelenmeyin siz sürekli tekrarlatın. Benim kızım 14 aylık biliyor ama canı istediğinde yapıyor mesela ben söyleyince her zaman yapmıyor
curlymomms Usnac1995 merhaba , baya gecmis uzerinden umarim gorursunuz bebegim 9.5 aylik alkis by by yapmiyor sizin surec nasil ilerledi acaba? kac aylikken yapti hatirliyor musunuz ?
Usnac1995 curlymomms Canım hiç kafana takma diyorum sadece. Benimki 12- 13 ay civarı yaptı bunları. Diğer çocuklara göre baya geçti yani. Şuan da 23 aylık yaşıtlarına göre dil gelişimi geride 🥲
tuche8989 Usnac1995 üzülme bacım bizimki 13 aylık keyfi isterse neler yapıyolar neler Öpücükler by by ler gel geller. Ama canı istemezse asla yaptıramıyosun. O yüzden korkma canı isteyince yapar