Momhapyy23 Kizimi devlet anaokluna kayit 3ttiricem ama kayotlar ne zman basliyir bilgisi olan varmi simdi okula gidip kapi duvar donmek istemiyorum birazda uzakk
durukusunannesi_ Momhapyy23 yeğenimden biliyorum burda bitmiş kayıtlar ek kontenjan için sıraya girdi bizim ki de
Yaren Momhapyy23 kayıtlar 1 temmuzda başladı bazı okullar online yapıyor sitesine bakın derim veya arayıp bilgi alabilirsiniz