Egeeannesi
30 aylık olduk yeni başlayacağız.
Ben 2 ay öncesinden, dikkatini çekmeye başladım. Öncelikle hikaye oluşturdum, onunla ailesi olduğunu, parka gitmeyi sevdiğini ve kavuşacaklarını. 🤣 Genel olarak izlemesine izin verdim, şimdi çişimi yaptım ya da kakamı. Bitirdim, ellerimi yıkayıp tertemiz oldu gibi cümleler ile dikkatini çektim.
Kaka 💩 zorlanıyoruz bende zorlandığımı söyleyip tuvalete yaparsam aşısız bulacağını dille getirdim.
En sonunda meraklı sordu, kaka nerede dedi bende yaptığı kakayı gösterdim ve birlikte isterse tuvalete göndere bileceğimizi söyledim.
Hoşuma gitti. O gün gün boyu klozete oturmak istedi, merakını giderip oturttum, ben tutum düşme korkusu oluşmaması için. Tekrar etti peçete ile silme sifon çekme, el yıkama. Sahada hoşuna gitti. Akşama kadar ⅘ kere istedi biz de hevesle e bebekten malzemeleri aldık.
Beyinde her şey oturdu, 1 hafta sonra tamamen bez cıkarma olayına geçtik.
Bizim meme ve emzik bırakma sürecimiz vardı bu süreçte(şükür bitirdik).
Ben ödül koydum.
Meme ve emzikte de öyle yaptım önce konuşup içini rahatlatmak ve merakını gideren sorulara cevap verdim. Ödül koyduk seçenek sundum 1. Taşıyıcı tır 2.Lego
O tercihini logoda kullandı, emzik ve meme bırakınca sana Lego alacağız dedim. Ve başardı ödül kendisi aldı parasınıda kendisi verdi.
Aynı süreç tuvalet eğitiminde izleyerek girişiyorum.