Minikliya Arkadaşlar tezgah kaplayan varmı aranızda dolap ve tezgah arası kapladım ama tezgah kullanışlı olur mu acaba :)
Busemertt Poyraztaha ben eski evimde kaplamıştım. Tezgah kadar rahat olmuyor orası gerçek ama çok güzel görünüyor sadece sıcak koymayacaksın keskin bişey koymayacaksın. Kullanışı beni zorlamadı taşınacağım için söktüm 5-6 ay kullanmıştım daha da giderdi
Minikliya Poyraztaha ben dolaplar dan memnunum canım birde tezgah arasından tabi 3 sene oldu biraz yıpranma oldu ama bence iyi güzel yani bende tezgahını kaplıcam :)
Poyraztaha Busemertt bende yarın usta gelicek banyomu kaplatıcam da inşallah iyi gider banyom fena halde mecburum yapmaya 🫣