Kızlar bebeğim başından beri sallanmayı seviyor sallanmadan asla uyumuyor ayakta değil keşke ayak olsa ona da şükür diyeceğim hamak varya ayakları ağaç ve Buara aşırı uykuda sorun var özellikle gündüz 11 aylık olcak 5 gün sonra sallanmadan uyumuyor hiçbir yerde bebek Arabası vs de dahil aşırı zor durumda kalıp ağlaya ağlaya işi bitince uyuyor harici dışarı da dahi uyumaz bu hamkdan artık kurtulmak istiyorum bu sallama olayını nasıl aşacağım ne anlıyor bilmiyorum götürüyorum yanıma yatırıyorum emerek uyur belki diye yok bide aşırı hareketli sallanmadan asla kesmiyor hiçbir şey ya yani çaresiz kalınca mecburen sallıyorsun şimdi kimse duyar kasmasın iki gün uyumayınca hamakda denedik onu da sevince bu zamanla bize işkenceye dönüştü hamak sallarken ayağa kalkmasın diye bi yandan ayaklarımla tutup diğer ellerimle sallıyorum aşırı zor bi çocuğum var Allah başa vermesin arkadaşlarımın kızları var benimki erkek okadar rahat konuşuyorlar ki sanırsınız çocuğu ben zor etmişim bi gün başlarına gelince de öyle konuşacaklar mı merak ediyorum dün pikniğe gittik ağaca da salıncak kurduk uyumadı burnumdan geldi eve geldik ama lütfen her yolu deniyorum çocuk sallanmaktan usanmıyor ne yapacağımı bilmiyorum bilen var mı