Arkadaşlar eşim ve ben şu an doğu görevindeyiz bebeğim üç buçuk aylık. Eşimin annesi başka ilde yaşiyor durumu müsait yaşı da genç çok da iyi bakar ancak çok alıngan ve duygusal kötü niyetli bir kadın asla değil ama işte kötü olmak da istemiyorum. Eşim annem gelsin bizde kalsın çocuğa baksın bir 8 ay fena dio. Ne yapacağım bilmiyorum. Sizce bakıcıya mı vereyim yoksa bir süre kayınvalidemi idare edeyim mi çocuğumun hatrı için?