Oğlum 4 ay 6 günlük. Doğumdan hemen sonra göğüsümden kistten dolayı biyopsi oldum ve o süreçte oğlum meme reddine başladı ve yaklaşık 2,5 aydır meme reddi yaşıyoruz. Emzirme danışmanından destek aldık dönmedi, geceleri teklif ettim olmadı, deneyebilecek her yolu denedim fakat memeye dönmedi. Bu sırada sağım yaptım ama sütüm git gide azaldı. Arttırıcı kullandım emmediği için fayda etmedi. Şu an sütüm iyice azalmış durumda 5 10 cc anca çıkıyor. Doktorumuzun önerisiyle önümüzdeki ay ek gıdaya başlayacağız. Sütüm giderek neredeyse bittiği için sağımı bırakmayı düşünüyorum. Bu süreci nasıl yapabilirim? Hiç sağım yapmadıktan sonra sütüm nasıl gelmeyecek bir daha? Göğüslerimde küçülme vs olacak mı? Deneyimleyen anneler varsa destek olabilir misiniz?