Ay kızlar aşırı kararsız kaldım Eylül’de eşim izne ayrılıyor tatil yapacağız. 3 senedir tatil yapmıyoruz ben 3 senedir de memleketim Kastamonu Çatalzeytin’e gitmiyorum. Anneannemler orda ve aşırı memleketimi özledim. Ama çocuktan dolayı bir yanımda tatil istiyor şöyle havuzlu kahvaltısı önüme gelen ahahaahah siz napardınız