Kepekekmegi ne demek birde yıkayınca tam kurut yoksa oda pişik yapıyor inşallah iyi gelir çok isal de pişik yapıyor bilgin olsun yani bak eğer onlarda fayda etmezse doktora git asitli kaka yapıyordur belki korkulacak birşey değil bende aynisini yaşadığım için söylüyorum insanlar şunu unutuyor herkes anne ve endişeleniyor kesin net şeyler söylüyorlar hepsi doktora yapmış gibi ama öyle değil her bebek farklıdır bunu unutuyorlar panik yapma pisik düzelir