Defneipekmom Merhaba tecrübeli annelerim.3 gün önce cam kenarında uyuyup soğuk aldım.Bugün kızım da sürekli hapşırıp boğuk bir şekilde öksürüyor.Doktora gitmeli miyim.Henüz ateşi falan yok.Evde uygulanabilecek doğal yöntemler var mıdır