Artık kesmem gerekiyor gece boyunca meme için uyanıyor uykusunu alamıyor dolayısıyla gündüz de hem huysuz oluyor hem uykuları düzensiz. Sadece geceyi kesmeyi çok denedim ama olmadı artık zaten büyüdüğü için çok direniyor bıraksam sabaha kadar bağırıyor. Gece uyku sersemi de olduğu için zor oluyor. Mecbur önce gündüzü keseceğim. 2 yaş civarında galiba biraz daha büyüdükleri için konuşarak halledilebiliyor Ama öncesinde kesenler neler yaptınız nasıl kestiniz