Miray08 küçükken bizde de oluyordu. Birinde hatta uzun süre nefes alamadı çok korkup ambulans çağırmıştım 🥲 reflü yatağına rağmen olabiliyor. O yüzden çok yalnız bırakmayın. Aşırı beslenmeden olur demişti doktor. Ve her beslenme sonrası gazını mutlaka çıkarın. Çıkarmadığınızda gaz sütle beraber geliyor ağzından burnundan. Biraz büyüyünce kendiliğinden geçiyor merak etmeyin 🤗 yanınızda burun aspiratörü olsun. Onunla nefes almasına yardım edersiniz. Yada yüzüstü çevirip aşağı doğru kafasını eğip hafifçe sırtına vurun, veya yan çevirip bekleyin