Merhaba hanımlar benim oğlum doğduğu günden beri memeyi sevmedi cebellesti durdu kendini yay gibi yapıp sürekli ağladı ve 6. Ayında komple bıraktı. 6 aya kadar zar zor emzirebildim uykuda vererek yada sagarak.. şuanda 9 aylık olmak üzere üstünden 3 ay gecmiş bugün bir baktım göğüsümden süt gelmiş tişörtüm ıslandı bu neyin nesi bilen var mı bebek bidaha da emmez sanırsam