Kızlar bebeğim 9 günlük. Gece uyanmıyor uyansa da azıcık emiyor. Gündüz bir problem yok emzirme konusunda. Süt artırmak için sağmak iyiymiş öyle duydum. Sizce sağıp gece bir öğün bari kaşıkla versem nasıl olur ? Hem sütüm artar hem de bebeğim geceleri doyar sarılık olmaz diye düşünüyorum ama yanlış mı doğru mu ne diyorsunuz