okyanusunannesii Merhaba annelerim ben çalışan bir anneyim şu anda doğum iznindeyim ve doğum parası için nereye başvuru yapmam gerkeli bilgisi olan var mı acaba
bananeabiya okyanusunannesii merhabalar hastane size evrak verecektir doğum yaptığınıza dair o evrakları iş yerinizin ik veya muhasebe bölümüne veriyorsunuz. Geri kalan kısmı onlar hallediyor. E-devlet üzerinden de dönem dönem takip edebilirsiniz iş yerinizin belirlediği süreçlerde devlet size ödeme yapacak. Benim 4 kerede yatmıştı para mesela parça parça yatıyor.
Eslemervaela 32 ci haftada kd Dr dan çalışmaz raporu alacaksiniz zaten sisteme dusuyor alınca daha sonrada doğum yapınca aliyorsunuz ve 16 hafta sonra hesabınıza çalışmadığiniz sürenin parasını SGK yatiriyor hesabınıza
Eslemervaela Devletin verdiği doğum yardımını soruyorsaniz çocuk sayisina göre olan onada siz yada eşiniz aile sosyal hizmetler bakanlığına gidip form dondurmanın gerekiyor emzirme ödeneği de zaten PTT ye direk üzerinize yatar size msj gelir yattı diye