Kapadokya Kızler bebeğim 14 aylık grip oldu doktora götürdüm sadece fizyolojik serumla çekin dedi başka bişey yapmadı acaba evde ne yapabilirim sizler ne yapıyorsunuz
araskuzumm0918 Kapadokya ıhlamur yardımcı olur ılık verebilirisniz,birde cold mix damla yakasına bir damla damlatın çok iyi oluyor nefesi açılıyor dr kullanın ded bize